Tuesday 22 January 2013


KERJAYA DI RUMAH…SECARA PART TIME SAHAJA

Bagaimana menukar RM 30 dan menjadikannya pendapatan RM 200 hingga RM 500 setiap minggu

   
 
REBUTLAH PELUANG YANG TERHAD INI !!!!!

…dengan peluang istimewa ini, dan dengan modal SERENDAH ini…sila bertindak segera KERANA pendapatan mingguan yang lumayan menanti anda

*****************************************

Tugas anda sangat mudah….
ANDA TAK PERLU JUAL PRODUK ???
TAK PERLU JUMPA DENGAN SESIAPA, CUKUPLAH HANYA MELALUI POS ATAU INTERNET SAHAJA !!!

Hanya edar brosor ATAS NAMA ANDA sama ada melalui pos atau internet…

TAK PERLU JUAL BARANG, anda edar brosor dan syarikat uruskan semuanya…sampai masa wang pos bernilai RM 20 … mungkin 10 keping [RM200] hingga 25 keping [RM500] wang pos setiap minggu di hantar kerumah anda setiap minggu.
  


KERJAYA INI MUDAH DAN MENGUNTUNGKAN $$$ anda tak perlu berjumpa atau berhadapan dengan sesiapa… luangkan masa 1-2 jam sehari untuk BUAT DUIT DARI RUMAH. Tiada sesiapa yang akan beri arahan pada anda.

Walau pun masa bebas… anda mesti susun jadual sendiri jika serius nak  BUAT DUIT melalui kerjaya simple dan lumayan ini.

 Semua orang mampu lakukan kerjaya ini !!!
TETAPI peluang kerjaya ini sangat terhad HANYA BEBERAPA KEKOSONGAN SAHAJA LAGI ???

Inilah RAHSIA dan jalan cipta pendapatan secara sambilan untuk membebaskan seseorang dari masalah wang yang kronik di zaman sekarang, pelbagai situasi yang menyebabkan duit asyik keluar..keluar.. yang nak masuk TIADA ??? Soalnya sampai bila nak menanggung dan hadapi kesengsaraan ini ???

Dengan pelan pendapatan dan strategi yang mudah serta menguntungkan ini, mungkin dalam 3-6 bulan dari sekarang… banyak masalah wang dan juga hutang piutang yang membelenggu anda dapat di selesaikan !!!!!

KINI TUKAR MASA LAPANG KEPADA
BUAT DUIT SETIAP MINGGU …$$$$
Walau pun TIADA PENGALAMAN, anda akan di bekalkan dengan PANDUAN MUDAH untuk Buat Duit dan akan di dedahkan pelbagai cara / teknik untuk menjana wang dengan segera pada bila-bila masa yang anda mahukan…BERTINDAK SEGERA HARI INI !!!

 Bila anda dah mula buat kerjaya ini, satu KEJUTAN BESAR akan berlaku pada anda… kerana ‘selepas 2-3 minggu’ surat berisi wang pos mula mencurah-curah masuk ke dalam peti surat rumah anda DAN IA AKAN DATANG TANPA HENTI selagi anda mengikuti cara yang telah di tetapkan…..$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

JANGAN KELIRU !! anda bukan bekerja dengan sesiapa, tetapi bekerja sendiri TANPA di arah oleh sesiapa.

SEKADAR RENUNGAN – tiada peluang dan urusniaga keliling anda boleh bermula dengan modal cukup kecil [Hanya RM30] , peluang ini akan di naikkan ke HARGA ASAL RM 79.90 setelah cukup kuota yang di tetapkan ???

Ramai yang memerlukan peluang seperti ini, kerana modal rendah, lakukan dari rumah sahaja dan tak perlu berjumpa dengan sesiapa… tetapi peluang ini sangat terhad ????????
Jika anda ingin TAMBAH PENDAPATAN MINGGUAN antara RM 200 hingga RM 500 setiap minggu… anda mesti buat TEMPAHAN SEGERA SEBELUM TAWARAN INI DI TUTUP ???

ANDA TAK AKAN RUGI ??? …kerana modal sangat rendah hanya RM 30 sahaja , dan minggu seterusnya ANDA DAH MULA DAPAT WANG POS MENCURAH-CURAH mungkin 10 keping hingga 25 keping wang pos [berjumlah RM200 hingga RM500 setiap minggu] dan ia akan datang berterusan TANPA HENTI selagi anda melakukannya…$$$$$$

Anda akan dilindungi JAMINAN PULANGAN WANG jika anda tak berpuas hati dan mendapati peluang ini tidak memberi manfaat kepada anda …???????

 PERCUMA JIKA BERTINDAK DALAM MASA 15 HARI DARI SEKARANG !!!!

1] Cd-rom dan ebook serta video motivasi Rahsia kekayaan/kejayaan.

2] Rahsia Buat Duit dan kaedah ‘sangat berharga’ …lepas ini pasti mudah tambah pendapatan

3] EKSKLUSIF !!! 103 Rahsia Buat Duit dari internet.

4] Video RAHSIA MENCIPTA PENDAPATAN dan teknik menjadi berjaya dan kaya-raya …pendedahan dari Dr irfan khairi, Dr Azizan osman , Robert kiyosaki …DLL motivator.

# Sila isikan Borang tempahan yang telah di sediakan dan POSKAN HARI INI JUGA sebelum tawaran ini ke harga asal RM79.90 {KINI HANYA RM 30 SAHAJA }


                       BORANG PART TIME DI RUMAH

SAYA SETUJU dengan tawaran PART TIME –KERJAYA DI RUMAH dan peluang Buat Duit , dan amat berminat dengan urusniaga pos di rumah seperti yang di terangkan.

Di sini saya sertakan RM 30 dalam bentuk Wang Pos di atas nama TEMASYA POST BUSINESS

[Atau anda boleh BANK IN RM 30]     Di akaun MAYBANK no  1621 0608 9499 atas nama MUHAMMAD JUNAIDY
[SELEPAS BANK IN , SILA SMS 016 3137 916]

NAMA;_________________________________________________

ALAMAT;_______________________________________________

_______________________________________POSKOD;________

NO H/PHONE;____________NO K/PENGENALAN;_______________

TARIKH;____________NO WANG POS RM 30;__________________

Hantarkan pesanan anda kepada;    TEMASYA POST BUSINESS
D-305 LOTUS APT , PUCHONG PRIMA 47100 PUCHONG SELANGOR